Makyaj, Make Up, Makyaj Yapımı, Benefit, Babor, Zara, Mac, Makyaj Malzameleri, Urban Decay, Sigma, Real Techniques

18 Mart 2013 Pazartesi

Makyaj



MERHABA  ...


Kendim bildim bileli yazarım. dizi dizi günlüklerim kutular dolusu mektuplarım vardır. En zor zamanlarımdan tutunda en mutlu zamanlarıma kadar hep yazarak ben oldum. kendimi ifade etme şeklimde denebilir. konuşurken sinirlenebilir ve saçma şeyler söyleyebilirsiniz ama yazmak.... bambaşkadır. değiştirebilir, düzeltebilir ve kalıcı hale getirebilirsiniz. Yani özeldir.

Baktım bu böyle olmayacak günlüklerimde kalmaktansa Dünya'ya açılmaya karar verdim:;)
burda size bir çokkk şeyden bahsetmek istiyorum. İşimlede alakalı yeni hobim makyaj en baş sırada olucak. cilt bakımı, vucut bakımı , zayıflama,  yeni ürünler, moda, kitaplar, yabancı diziler.... Eminim herkes kendinden bişeyler bulucaktır.

Hadi bana destek olun ve Şans dileyin.

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Kolay gelsin bence Şahane bir blog olacak .
    Makyaj hakında bildiklerini sadece kendine saklaman haksızlıktı bence. Süper düşünmüşsün.
    Başarılar dilerim
    Bir ömür takipcinim. :)

    YanıtlaSil
  3. Sayfayı açar açmaz sıcacık bir yazı karşıladı beni,yazmak en güzel paylaşma biçimi,hele bu makyaj,kozmetik olursa tadından yenmez :)) bencede şahhane bir blog olucak canımıniçiiiiii ,heyecanlanıyorum ve hemennn yeni yeni yazılarını tevsiyelerini bekliyorum,bir ömürlük takipçilerine benide ekle ahiretliğimmmm ...

    YanıtlaSil