Makyaj, Make Up, Makyaj Yapımı, Benefit, Babor, Zara, Mac, Makyaj Malzameleri, Urban Decay, Sigma, Real Techniques

22 Nisan 2013 Pazartesi

Zara kolye

ANKARA'DAN BACIM GELDİ EVDE BİR BAYRAM HAVASI :)


Ankara'dan kız kardeşim geldi 23 nisan tatilini fırsat bulup buluştuk. Nasıl da özlemişim o benim değerlim, birtanem, bebeğim ve herşeyim. Hayata tutunma sebebim, ona olan sevgimi abarttığımı düşünseniz de öyle çok seviyorum işte :).

Gelirken bana Zara'dan almak istediğim kolyeyi almış , ben onu yerim.

Burdan ona da teşekkürümü sunuyorum.

Almak isteyenlere şiddetle tavsiye ederim.

İzmir de kalmamış taaa Ankara dan geldi :) Ne varsa memleketimde var. Fiyatı 79.90tl.



1 yorum:

  1. anım kolye gerçekten çok hoşuş.Vak Ankara dedin yaramı deştin.Beende İstanbul da bulamıyorum.Ankaramın herşeyi özel

    YanıtlaSil