Makyaj, Make Up, Makyaj Yapımı, Benefit, Babor, Zara, Mac, Makyaj Malzameleri, Urban Decay, Sigma, Real Techniques

27 Mayıs 2013 Pazartesi

THE BALM MEET MATT(e)

THE BALM MEET MATT(e)

Merhabalar, uzun zamandır yazamadım. İşlerin yoğunluğu,yorgunluk derken tembellik ettim. Aslında sizinle paylaşmak istediğim çoooook şey var.  Bugun size Gratisin Anneler günü indiriminden aldığım far paletimden bahsetmek istiyorum. Bu indirimler güzel oluyor %50 indirimle 24,50 tl almış oldum. Bütün farlarımın simli ve parlak olduğunu fark ettim ve ihtiyaç olarak mat far arayışına girmiştim. İndirimden de yararlandım ve artık benim :)

Renkleri gayet soft zorlanmadan kullanabileceğiniz türden, Ben özellikle ilk sıradaki ''Matt smith'' tonunu çok kullanıyorum. Biraz fazla tozutsada gayet kullanışlı. Şimdiki hedefim yaz renklerinden oluşan bir palet yapmak, mesela mavi,turuncu ve yeşil mutlaka olmalı...

Herkese bol renkli günler dilerim......



 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder