Makyaj, Make Up, Makyaj Yapımı, Benefit, Babor, Zara, Mac, Makyaj Malzameleri, Urban Decay, Sigma, Real Techniques

28 Haziran 2013 Cuma

Nişan telaşı

MERHABALAR ,

Uzun zaman oldu yazamadım aslında yazmak istediğim o kadar şey varken elim gitmedi. Direndik,çırpındık umarım sesimiz bir yerlere ulaşmıştık ve kötü günler geride kalmıştır. Bir şeylerin değişeceğine olan inancım hala var. Allah yardımcımız olsun.

Bu kadar olayların arasında iş olarak ta çok yoğun bir dönemdeydik. Malum güzellik salonlarının en yoğun zamanları yaza yaklaştığımız dönemler :) Zayıflama , cilt bakımı , solaryum derken yaza hazırız:)

Bu yorgunlukların üzerine bir hafta Ankara'ya ailemin yanına kaçtım. Özlemişim buraları...O avm senin bu avm benim baya gezdim. Annemim güzel yemeklerinde yedim. Ankaramı baştan sona gezdim. Kankamla gezmekten gene ayaklarımıza karasular çöktü. Canım dostum HERKADINGÜZELDİR le yolların tozunu attırdık:)
Bu koşturmaların elbette bir sebebi var!!!

Gelelim bu en önemli sebebe ; Biricik kız kardeşim,her şeyim,canım ,kanım,bitanem kocaman oldu da Nİ-ŞAN-LA-NI-YOR!!!! Onun adına çok mutlu ve heyecanlıyım. Çünkü onun mutlu olduğunu istediğini ve sevdiğini biliyorum. Onu başka birine emanet etmek çok zor...Dikkat edin verdim demiyorum sadece emanet ediyorum. Esra'mı kimselerle paylaşamam o benim kıymetlim. Her şeyin en güzelini . Dualarım hep onunla canım kardeşim bütün güzellikler senin olsun ,kötülükler yanından bile geçmesin inşallah :)))

Bugün istemeye gelecekler yarın da nişanımız olacak. Ben bu işleri unutmuşum üzerinden 7 yıl geçmiş yaşlanmışım. Şimdi bir heyecan bir heyecan...aynı şeyleri yeni baştan kardeşimle yaşıyoruz. Gelişmeleri size de yazarım.

Herkese Sevgiler.....

3 yorum:

  1. Sen ankaraya gell hep ben razıyım ayaklarıma kara sular,bütün sular insin hatta :( ee kız vermek kolay değil seni verirkende ben böyle olmusdum,Allah tamamına erdirsin agız tadıyla inşallah

    YanıtlaSil
  2. Zaman nasıl geçti neler yaptık anlamadım,doyamadım size :( sen gel ama artık kankam..

    YanıtlaSil
  3. nısan telası arayıslarındayken denk geldım bloguna.Umarım bı ömur mutlu olurlar onlarda. sevgiler. :)

    merve.yildiz@msn.com

    YanıtlaSil