Makyaj, Make Up, Makyaj Yapımı, Benefit, Babor, Zara, Mac, Makyaj Malzameleri, Urban Decay, Sigma, Real Techniques

5 Temmuz 2013 Cuma

MAC STUDIO FINISH CONCEALER

MAC STUDIO FINISH CONCEALER 

Merhabalar;
Bugünkü yazımda size mac studio finish concealer dan bahsedicem.  
Hafif ,kremsi ve yoğun kapatıcı özelliği olan bu ürünü ben ilk defa kullanıyorum. Açıkcası çok sevdim.çok güzel kapatıyor,çizilere dolmuyor ve gün içinde uçup gitmiyor. Ayrıca içerisinde güneş koruyucusuda bulunuyor(SPF 35). Bir çok gözaltı kapatıcısı kulanmama rağmen şu aralar favorim mac concealer :)










Ben gözaltına kullanmayı tercih ediyorum ama  yüzdeki kusurlarda, dövme kapatmada ve morlukları gizlemede de kullanılıyor.

Mac in ambalajlarınıda çok kullanışlı ve güzel bulduğumdan şu sıralar makyaj çantamın vazgeçilmezi. Ürünü kullanmak için şimdilik parmağımı kullanıyorum ama videolardan izlediğim kadarıyla  en güzeli sigmanın P80 fırçasıyla uygulanıyor. en kısa zamanda onuda alırım umarım. Listenin ilk sıralarındaki bir fırça ;)

En son olarak 55tl fiyatı olan bu concealerla aşk yaşadığımı söyleyerek konuyu kapatıyorum:) 

Herkese sevgiler....

1 yorum:

  1. 6 yıldır kullandığım,birlite büyüdüğümüz kapatıcım,üstüne bende tanımıyorum,her durumda kurtarıcım sigmanın p80 ile bende uyguluyorum kesinlikle tavsiye ederim ama en iyi parmakla çünkü ürün çok kremsi oldugu için parmakla daha güzel emiyorrrr takibindeyimmm :))

    YanıtlaSil